Saturday, February 21, 2009

maafkan aku..

tiap kali kau muncul di depan mataku
tiap kali kau cbe berdampingan dgnku..
tiap kali kau hadir dalam kehidupanku
aku pasti mengelak
aku pasti menolak
aku pasti lari meninggalkan kau
aku tahu kau terluka
aku tahu kau merana
aku tahu kau sengsara
maafkan aku

puas aku selongkar isi hatiku ini
puas aku gelodah setiap ruang
sukma ku ini
puas sudah aku bertanya pada diri ini
tetapi..
tidakku jumpa jawapannya tidak pula kutemui sebabnya
dan tidak pula aku dapat segala-galanya
maafkan lah aku..

oh tuhan!!!
aku telah melukakan ati seorang insan
aku telah menolak cinta jejak tmpan
aku telah mengecewakan sekeping hati yang rawan

oh tuhan!!
tunjukkanlah jalan buatku
agar aku dapat bersama insan itu
supaya dapat menggembirakan hatinya yang pilu..
lantaran sikap ku yg dlu..

No comments: